Komentáře

1 CajushHP...Twoje SB-nkooo:-) CajushHP...Twoje SB-nkooo:-) | Web | 12. září 2008 v 13:40 | Reagovat

bOZINKUU..To co im robia??ved to je nieco hroznee...chudatkaa

2 Lilly Esme Evenová Lilly Esme Evenová | Web | 13. září 2008 v 10:13 | Reagovat

Dávno známy fakt... najhoršie na tom je, že jeden človek to nemôže zastavi´t. A ďalšou vecou je, že keby sa niektoré pokusy nerobili (napríklad na lieky) tak by to nemuselo zabiť iba zviera ale aj samotného človeka

3 pimpinela pimpinela | Web | 13. září 2008 v 11:06 | Reagovat

Lilly Esme Evenová:Máš pravdu je to známy fakt...

Ako tie napr.  myši som ešte schopná ako tak pochopiť. Ale psy a mačky NIE!!A ešte ktomu žijú teda skôr prežívajú v takých otrasných podmienkach.

Človek nemá právo hrať sa na Boha!

Mimochodom na zvieratách sa netestujú len lieky, ale aj kozmetické prípravky(vlastne najmä tie!), rôzne chemické látky bez ktorých by človek v pohode prežil a testovať ich môže aj na sebe...

4 eli eli | Web | 15. září 2008 v 21:02 | Reagovat

ahoj som velmi rada ze si si to stiahla....a  som cela ze som dala na blog interviuw..:D tak kede budes chcet tak sa kukni :D a ak sa ty bude lubit tak napis

5 XLightning XLightning | E-mail | Web | 22. září 2008 v 5:42 | Reagovat

To je hrozný todleto! Já bych ty lidi zabila!!! Ti co jim to dělaj

6 sunny sunny | 22. září 2008 v 17:07 | Reagovat

zabijem ich zvieratam nikto nebude ublizovat.

7 Nymonyrya Nymonyrya | Web | 13. října 2008 v 18:03 | Reagovat

Pár vecí; Pravda, je, že za akýkoľvek kozmetický výrobok čo si kúpite zomrelo nejaké zviera. Nie možno priamo výrobok, ale akákoľvek látka ktorá bola použitá vo výrobku musela byť na zvieratách testovaná. Nehovorte mi prosím, o čiste prírodných výťažkoch, a tie ostatné nezmysli, lebo za prvé aj tie raz boli testované, a za druhé, z čiste prírodných výťažkov bez chemikálií môžeš dostať možno tak hašiš, a nie krém. Takže, ak chce niekto žiť dokonale bez vecí testovaných na zvieratách, môže sa možno tak vrátiť do jaskyne.

Druhá vec, zvieratá bývajú podľa zákona, pri pokuse pod narkózou, teda netrpia tak ako tvrdí väčšina ľudí čo si o tom nič nepreštuduje ale hneď sa hrnie k aktivistom. Ak nie je možné aby boli pod narkózou lebo by sa tým ovplyvnil výsledok testu je vždy snaha bolesť aspoň čo najviac tlmiť. Ak test na zvierati môže zanechať čo i len najmenšie stopy, fyzické či psychické, býva zviera humánne usmrtené.

Žiaden vedec sa v tom nevyžíva, uvedomte si, že je to aj kvôli vám. Hlavne kvôli vám! Kvôli všetkým!

Na konci možno trpia, ak teda je to ten prípad, že nemôžu byť pod narkózou. Ale počas života sú držané v takých podmienkach, že sa snáď majú lepšie ako dve tretiny domácich miláčikov. Sú na to presné, veľmi presné parametre. Teplota, rozmery klietky, kŕmenie, zdravotný stav... na každý druh testovaného zvieraťa je presne vypísané čo má byť ako, a snáď pri všetkom čo si len vieš predstaviť.

Pred tým než podpíšete nezmyselnú petíciu proti testovaniu na zvieratách, si položte otázku, na kom to teda chcete testovať?

Niektorý tvrdia, že pokrok stojí za to obetovať. Ja si myslím, že nie. A dotýčný nechápu, že nejde len o pokrok ale aj o fungovanie systému.

"Všichni ochránci přírody i ostatní lidé,kteří navštívili stránky proti laboratořím se už společně snaží najít řešení jak tomu zabránit!" Začínajú sa objavovať iné alternatívy, ako napríklad kultúry in vitro, ale napríklad nervová sústava sa na nich samozrejme testovať nedá. Tým chcem povedať, že je snaha zvieratá pri testoch nahradiť, a časom sa tak určite stane. Lenže to nie je záležitosť na pár dní. Ochrancovia zvierat, a taký ako sú autory týchto článkov tomu nemajú ako zabrániť, keby sa im to podarilo, skončili by sme späť na stromoch. Jedine tí vedci o ktorých hovoríš ako o nejakých tyranoch, tomu vďaka svojmu vzdelaniu zabrániť môžu, a aj sa o to snažia.

Ľudia čo len demonštrujú preto aby demonštrovali by to mali nechať tak.

8 Nymonyrya Nymonyrya | Web | 13. října 2008 v 18:10 | Reagovat

Ešte jeden dodatok, všimla som si totiž časti tretieho komentáru...

"Ako tie napr. myši som ešte schopná ako tak pochopiť. Ale psy a mačky NIE!!" No, pri pokusoch sa väčšinou postupuje od myší a potkanov, cez mačky a psy, a končí sa na opiciach, a potom všetkom na ľuďoch, je tam postupnosť.

V otrasných podmienkach... tak to ma viac než len pobavilo... ale o tom som už písala predtým.

"rôzne chemické látky bez ktorých by človek v pohode prežil a testovať ich môže aj na sebe..." Žiadne testy sa nerobia zbytočne. Uveď mi jednu takú látku a ja tvoje tvrdenie vyvrátim.

Asi tu pôsobím kruto, ale pravda, je, že tie pokusy sú možno hrozné, ale bez toho to nejde! A to hovorí niekto kto má zvieratá radšej ako ľudí, obzvlášť tie potkany ktoré sú najčastejšími pokusnými zvieratami. A prečo? Lebo som sa skrátka pozrela na vec z iného uhla pohladu a nepreštudovala si len nezmysli čo si o tom často ľudia píšu na blogy.

9 pimpinela pimpinela | Web | 13. října 2008 v 18:41 | Reagovat

Nymonyrya: Neviem ako ty, ale je by som ako výrobca tých produktov, ktorý to testujú na zvieratách asi nemohla spať s kľudným svedomím. A silno uvažujem, že si vyhľadám firmy, ktoré testuju svoje produkty na zveratách a prestanem si od nich kupovať výrobky. Proste podporovať to nebudem!!!  Ano máš pravdu je to fakt s ktorým nič nenarobíme hlavne keď sedíme v pohodlí domu, za počítačom...

10 pimpinela pimpinela | Web | 13. října 2008 v 18:51 | Reagovat

Nymonyrya: Inač oceňujem, že sa zapájaš do diskusie ;)

11 pimpinela pimpinela | Web | 13. října 2008 v 18:54 | Reagovat

Skupine poslancov Európskeho parlamentu bola v stredu predložená petícia s 150 tisíckami podpisov ľudí žiadajúcich ukončenie testov na zvieratách v Európskej únii. Milovníci zvierat tvrdia, že je potrebné nájsť nové metódy laboratórnych pokusov, ktoré už nebudú zahŕňať použitie "živých a cítiacich bytostí".

Na parlamentnom híringu navrhla svetové expertka na primáty, doktorka Jane Goodall, udeľovať Nobelovu cenu za významné pokroky v medicínskom výskume bez využitia testov na zvieratách. Poslanci Európskeho parlamentu sa skôr vyslovili za vznik "centier excelentnosti" v EÚ, kde by sa rozvíjali alternatívy k zvieracím testom. Otázka vývoja takýchto alternatív potrebuje podľa poslancov "lepšie politické momentum".

V súčasnosti platná legislatíva EÚ, konkrétne smernica z roku 1986, testy na zvieratách povoľuje za určitých podmienok. Napríklad musia byť vykonanávané výlučne na to kompetentnými a oprávnenými osobami, prípadne na priamu zodpodvednosť takejto osoby. Smernica tiež hovorí, že ak existuje iná vedecky uspokojivá metóda pre získanie žiadaného výsledku, či informácie, je treba sa testom na zvieratách vyhnúť.

Ochrancovia práv zvierat ale aj niektorí vedeckí odborníci, žiadajú súčasný stav zmeniť. Smernica podľa nich vychádzala z poznatkov osemdesiatych rokov, pričom dnes sú už dostupné mnohé alternatívne metódy laboratórnych pokusov.

Všobecné presvedčenie, že všetky vedecké obajvy, ktoré sa podarilo dosiahnuť boli výsledkom testovania na zvieratách je podľa predkladateľov petície nesprávne. Často je to podľa nich výsledok klinického pozorovania ľudských pacientov a epidemiologického výskumu. Zvieratá sú údajne niekedy používané na testovanie procedúr a liekov len preto, že to vyžaduje zákon. Výskum na zvieratách by teda nemal byť považovaný za "zlatý štandard".

Neraz sa stáva, že lieky úspešne testované na zvieratách, pri klinických štúdiách na ľudoch zlyhávajú a naopak. Typickým príkladom sú desaťročia testovania vakcíny proti HIV/AIDS na primátoch. Niekoľko z nich, ktoré zabrali u opíc, namalo na ľudí žiadny pozitívny efekt.

Mnohí vedci naďalej trvajú na tom, že testy na zvieratách sú pre vedu kľúčové, najmä pri nachádzaní liekov pre ťažké ľudské ochorenia. Hoci uznávajú existenciu alternatív ako sú počítačové modely či bunkové kultúry, tieto podľa nich nanahrádzajú kompletne zvierací model, čo priznávajú aj umiernenejší zástancovia obmedzovania testov. Také samozrejmosti farmácie ako antibiotiká, anestetiká, či inzulín pre diabetikov boli vyvvinuté s veľkou pomocou zvieracích testov.

zdroj:http://www.euractiv.sk/zdravotnictvo/clanok/nobelova-cena-za-pokusy-bez-zvierat

Myslím, že sa nám tu ten článok pekne hodí :)

12 pvlina pvlina | E-mail | 23. listopadu 2008 v 11:53 | Reagovat

je top hrozneeee, mne je luto tych zvieratiek

13 pre Nymonyrya pre Nymonyrya | 10. února 2009 v 17:27 | Reagovat

Asi si nevidela tie otrasné fotky z labákov, ako tam žijú tie úbohé tvory? Tak čo tu píšeš o výborných podmienkach? Čítala som info o druhoch testoch, ako prebiehajú, načo slúžia a pri každom jednom bolo uvedené, že prostriedky na tíšenie bolesti sa v žiadnom prípade nepoužívajú!A že taký Draizov test sa robí opakovane aj aj oko krváca! Tak koho ideš balamutiť? A čo mi chceš povedať na vivisekciu? Veď už len samotný názov hovorí, že je to rez za živa!Nehraj sa tu na vzdelanú prosím ťa! A čo tie králiky s obnaženými rebrami, ktoré sú na fotkách živé,kde je tvoje tvrdenie, že ich okamžite humánne utratia,ak pocíti zviera ujmu? Si naivne predôverčivelá voči tým, ktorí si hovoria vedci a majú tituly. Tie totiž ešte nezaručujú, že majú aj srdce! Eva

14 Nymonyrya Nymonyrya | Web | 10. února 2009 v 21:48 | Reagovat

komentár 13/ Mia: Ja sa nepotrebujem pozerať na fotografie tých labákov lebo v mojej blízkosti sú ľudia ktorý v nich robia. Aj preto viem, že je to skutočne prísne kontrolované.

Pri niektorých testoch sa prostriedky na tíšenie používať nemôžu... to či sú aj konkrétne tie králiky na tých fotkách závisí od testu. Nikdy som to neskrášľovala a rovnako som nikdy nepovedala, že to nie je kruté. Len nevyhnutné.

Tak celkovo, na všetko z toho čo si tu napísala najdeš jasnú odpoveď v zákonoch. A nezačínaj s tým ako často sa zákony porušujú atď., v tomto prípade je totiž práve to argument hodný 13 ročného dieťaťa. No, keď sa chceš hádať, tak aspoň nie na dvoch blogoch naraz.

Pimpinela: kozmetika sa už netestuje, nie je to potrebné. No, ja by som tiež nechcela byť tým čo tie pokusy robí, ale na druhej strane si myslím, že je dobré, že sú tu taký čo na to majú žalúdok. Veď vďaka nim sme tam kde sme, nikdy ich za to nebudem odsudzovať.

Do diskusie sa zapojím vždy rada :), veď aj na to sú blogy.

15 sarah137 sarah137 | Web | 12. února 2009 v 15:07 | Reagovat

ja hned uvediem zbytocne testy na zvieratach, napriklad sa stale testuje cigaretovy dym a jeho vplyvy na zive organizmy, napriek tomu, ze uz davno je zistene, ze je to skodlive, podobne je to aj s alkoholom.

16 pre Nymonyrya OD EVY pre Nymonyrya OD EVY | 13. února 2009 v 12:46 | Reagovat

Barbora, môžeš mi ukázať vetu, kde som písala o porušení zákonov? Nič som o porušovaní zákonov nenapísala. Možno to bol dôsledok toho, že si si myslela, že ja som Mia, čo  písala na Tvoju stránku. V tom prípade to chápem. V podstate je Ti zbytočné na túto tému niečo písať, lebo sa to viac menej vysvetlilo, čítala som vaše rozsiahle debaty,škoda, že nastalo nedorozumenie hneď na začiatku.Máte pravdu obidve, len na Tvojom mieste by som v úvodnom článku pridala tú veľmi podstatnú info, že si myslela podmienky na EÚ a nie aj na zaostalé krajiny, z ktorých práve možno to brutal foto pochádza.Aby aj ostatní chápali, že Ty nie si tá, ktorá podporuje krutosť.A kvôli obrazom Ti napíšem na Tvoj web!

17 Beruna Beruna | 15. května 2009 v 21:12 | Reagovat

Tyhle svině co to dělaj by měly povraždit. Hajzlové...z těch obrázkůů je mi na blití...jsou to nechutní čuráci co to dělaj...i když tohle já vím už hodně dlouho ale řeknu ti to takhle mi proti tomu nemůžem udělat vůbec nic..takhle kdo nás bude poslouchat?

18 Miley Miley | 29. května 2009 v 18:17 | Reagovat

[3]: ja neviem ako stim mozete suhlasit vy idioti tie zvierata zabijate!zvierata sa netestuju zvieta su mile zlate tvory a tym ze im takto ublizujete tym ich aj zabnijate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kto so mnou suhlasi nech odpise!

19 Anahí Anahí | 6. července 2010 v 9:32 | Reagovat

podla mna by ich nemali tyrat a mali by sa radovat ze maju niake zvieratko.a podla toho co som videla na tom obrazku tak to je hrozne a je mi z toho na zvracanie. :-!  :-!  :-!  :-!  ;-)  :-(  :-(  :-!  ???  O_O

20 boeing757 boeing757 | 15. února 2011 v 8:05 | Reagovat

fuj :-!

21 kovu11 kovu11 | 4. července 2011 v 21:04 | Reagovat

Pre boha ľudia testovanie na zvieratách nezastavíte máte to márne a ajh keby nerobyli testy na zvieratach tak by robyli testy na ľudoch predstavte si svoju matu s jednou rukou jednym okom  na operačnom stole ak chcete aby k tomuto nedošlo tak chodte študovať ako naklonovať niake zviera alebo prestante robyť takéto hovadiny.

22 AngeloFlops AngeloFlops | E-mail | Web | 1. října 2017 v 17:44 | Reagovat

As you will inevitably learn on your path to losing weight, effective weight loss is not only about watching what you eat, but much more about changing your lifestyle. This means changing your habits and how you approach your day-to-day life. Read this information to help you throughout the process.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.